maanantai 9. heinäkuuta 2012

OO YEAA MOTHAFACKAAS

Jep, nyt on taas mollamaniaan lähetetty viestiä... yli 45€ eestä D: Volksin neo-eb -kroppa 35€ ja 2 paria chipsejä 10€ ));
Mutta sinänsä oon ilonen, pääsen eteempäin tän mun nukkeilutauon kans :)) Oon ollu jo pitkään silleen "hei, on nätti ilma, vois lennä kuvaamaan...D: ei nukkee mitä kuvata ;'((" ja kattelen noita kuvauskisoja pullarissa ja on kauhees sääd olo ko en voi osallistuu.. :DD lol oon voitontahtone.

Noh, nyt kun kroppa ja chipitkinnovat tilattu, jostain pitäis löytää ALLE 70€ Nahh-ato :D »Tummaa tyttöä etsimässä»

Ja kun tyttö on löydetty (tai enne sitä) pitäisi CanCanilta puhtaanvalkoinen peruukki tilata... ÄÄH MIKSI TÄÄ ON NIIN KALLISTA YHYY :((( (t. köyhä)

xxx, Ikumi, lol en jaksa korjata kirjotusvirheitä oon puhelimella T____T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti