sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

What's wrong with Me?

Juu, otsikko kertoo~~
Joku ihana ihiminen voisi kertoa, olenko nirso, hullu, outo, lellitty vai typerä, kun olen taas myymässä uutta nukkeani. Eli taeyang >Haru< ei tuntunut oikein omaltani, joten olen nyt odottelemassa maksua herrasta.  Poitsu on jo paketoitu ja nimetkin on jo paketin kyljessä. Nyyh....


Mutta! Niillä rahoilla, jotka potsusta tulee niin olisi pullip Grelliä tänne talouteen tulossa :-------33 arvatkaas olikos edes vaikeuksia päättää tämän neitosen ja Miku Lol ver. väliltä. Mutta, Miku osoittautui liian kalliiksi mun kukkarolle, jote Grell ompi sitten tänne JOSSAIN VAIHEESSA tulossa.


Ja syy, miksi en ole postaillut piitkäänaikaan, on laiskuus. Tämä tunnettu loinen on nyt iskenyt tähän bloggaajaa, enkäs varmasti oo ainoa ;))))


Mutta, koska monia teistä ei näemmä kauheasti kinosta kuvani ja nukkelöpinäni, en minäkään sitten kirjoita mitää, mikä ei kinostaisi minua itseäni :))


So Long, Suckers, mie häivyn enkäs jaksa postailla~~~


                           Addiktio #1
                                        Addiktio #2


4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Iituli eläpä kirjottele mun puolesta vhittuu ;)))))))

      Poista
  2. Siiis mitäh?! Oliko tämä siis selvillä jo ystävänpäivä-miitissä vai tuliko kaupat viikossa? Täytyy kyllä myöntää etten tajuu sua.. sori.. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiuhti, kauppa oli jo selvillä nuken myynnistä, paitsi ostaja ei ollut vielä maksanut poitsua. Etkäs Muuten ole ainoa, jokaei ymmärrä miua owo'

      Poista